آموزش کسب درآمد اینترنتی

در این وب‌سایت روش های کسب درآمد اینترنتی آموزش داده میشود

آموزش کسب درآمد اینترنتی

در این وب‌سایت روش های کسب درآمد اینترنتی آموزش داده میشود

کسب دوج کوین رایگان از سایت مون دوج

Minoo Clix | چهارشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

سایت مون دوج کوین یکی دیگر از سایت های زیر مجموعه سایت کوین پات می باشد که ارز دیجیتال دوج کوین به کاربران می‌دهد روال کار در این سایت نیز مثل دیگر سایت های زیر مجموعه سایت کوین پات می باشد  حداقل هر ۵دقیقه می توان به سایت مراجعه نمود و دوج کوین رایگان کسب نمود که مستقیما به حساب کوین پات فرستاده می شود که بعد از رسیدن به حداقل برداشت می توان به کیف پول اصلی خود انتقال داد یا در کیف پول کوین پات خود به دیگر ارزها تبدیل و زودتر به مرحله برداشت رسید. 

برای ثبت نام و ورد به در سایت مون دوج که به coinpot واریزی دارند نیازمند به جیمیلی است که در کوین پات باهاش ثبت نام کردید پس جیمیل را در دسترس داشته باشید یا می توانید آدرس کیف پول دوج کوین خود را وارد کنید.  از لینک زیر برای ورود به سایت استفاده کنید. 

 

لینک ورور به سایت

بعد از ورود به سایت دکمه clime را زده و کپچا داده شده را انتخاب یا وارد می کنم و در صورت تایید درستی مقداری دوج کوین بدست می آوریم در زیر جدول زمان بندی و مقدار لایت کوین کسب شده را می بینید

مقدار دوج کوینی که بدست می آورید را می توانید به روش های مختلف افزایش بدهید

پاداش وفاداری : این پاداش به ازای روزهایی که آنلاین هستید به شما داده می شود و برای هر روز یک درصد می باشد. یعنی در پایان صد روز در آمد شما دو برابر می شود و ۱۰۰% به درآمد شما اضافه می شود. شما باید در هر روز حداقل یک بار آنلاین شوید. 

پاداش به ازای زیر مجموعه ها:شما از ٢۵% درآمد زیر مجموعه های خود کمیسیون دریافت می کنید و برای هر زیر مجموعه فعال یک درصد پاداش می گیرید که تا ۱۰۰% قابل رشد می باشد زیر مجموعه فعال به زیر مجموعه ای گفته می شود که در ۷۲ساعت یک بار آنلاین شده باشد.

پاداش شگفت انگیز : این پاداش دقیقا مشخص نیست و در ساعات مختلف متفاوت است و مقدار آن تغییر می‌کند  

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی