آموزش کسب درآمد اینترنتی

در این وب‌سایت روش های کسب درآمد اینترنتی آموزش داده میشود

آموزش کسب درآمد اینترنتی

در این وب‌سایت روش های کسب درآمد اینترنتی آموزش داده میشود

کیف پول بلاکچین

Minoo Clix | چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

 سایت بلاکچین bllockchain.com که قبلا با نام Blockchain.info شناخته می‌شد، از سال ۲۰۱۱ تا کنون، امکان ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت را در اختیار کاربران ارزهای دیجیتال قرار داده است. بر اساس آمار جهانی، این کیف پول با دارا بودن بیش از ۳۹ میلیون کیف پول در ۱۴۰ کشور در سطح جهان، به عنوان یکی از معتبرترین انواع کیف پول‌ها در نظر گرفته می‌شود. به همین خاطر قصد داریم تا در این مقاله نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com را به شما عزیزان آموزش دهیم.

ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com چگونه انجام می‌شود؟

ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com بسیار ساده بوده و طی چند مرحله قابل انجام است. اما قبل از اینکه نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که تهیه نسخه پشتیبان و نگهداری از اطلاعات ورود به سیستم، به عهده خودتان است. بنابراین، اگر می‌خواهید از امنیت بالای این سرویس بهره‌مند شوید، خودتان هم باید رعایت برخی از نکات امنیتی را مد نظر داشته باشید.

به سایت blockchain.com مراجعه کنید. زمانی که وارد صفحه اصلی این سایت شدید، روی گزینه ثبت نام در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com

در مرحله بعد باید آدرس ایمیل و رمز عبور مد نظرتان را وارد نمایید. به خاطر داشته باشید که طول رمز باید از ۱۰ کاراکتر که ترکیبی از اعداد، حروف و نماد است، بیشتر باشد. سپس با شرایط و قوانین سایت اعلام موفقت کرده و روی گزینه “Create My Wallet” کلیک کنید.

نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com

توجه: حتما رمزی که برای کیف پول خود انتخاب می‌کنید را در مکانی امن ذخیره کنید. منظور از مکان امن، یک تکه کاغذ و یا یک سند قفل شده در سیستمتان می‌باشد. به هیچ وجه این رمز را در فضایی مانند Google Drive یا  Microsoft OneDrive ذخیره نکنید.

 

بعد از آن شما به به صفحه اصلی Blockchain Wallet هدایت خواهید شد. توجه داشته باشید که در نوار بالا در زیر کلمه BLOCKCHAIN، ​​یک پیام یادآوری وجود خواهد داشت که از شما می‌خواهد آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. برای وریفای کردن آدرس ایمیل خود می‌توانید وارد بخش ایمیل‌های دریافتی شوید. سپس ایمیلی که از سوی no-reply@blockchain.info ارسال شده است را باز کنید. سپس باید روی دکمه آبی رنگ، “Yes, This Is My Email” کلیک کنید. با انجام این کار شما مجددا به وب سایت blockchain.com انتقال داده می‌شوید.

نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com

توجه: وریفای کردن آدرس ایمیل هنگام ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com حتما باید انجام شود. چرا که در غیر این صورت قادر به استفاده از امکانات کیف پولتان نخواهید بود. پس قبل از اینکه مراحل بعدی را دنبال کنید، ابتدا آدرس ایمیلی که وارد کرده‌اید را وریفای نمایید.

نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com

دستورات مرحله به مرحله ای که برایتان نمایش داده می‌شود را دنبال کنید. سپس وارد همان صفحه صفحه اصلی Blockchain Wallet شوید. (جایی که از شما خواسته شد که آدرس ایمیل خود را وریفای نمایید.) در این صفحه می‌توانید گزینه‌های مختلفی در رابطه با ۵ ارز مختلف را مشاهده کنید. در ادامه توضیحات ما در رابطه با ارز رمزنگاری شده بیت کوین خواهد بود. بنابراین، روی کلمه Bitcoin کلیک کنید. با انجام این کار به صفحه Balance انتقال داده می‌شوید.

نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com

در این بخش می توانید دو گزینه Send و Request را مشاهده کنید. جهت نمایش آدرس کیف پول بیت کوین برای دریافت و یا ارسال ارز، یکی از گزینه‌های آبی رنگ را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که آدرس ایجاد شده برای انتقال و دریافت ارز، متفاوت از هم خواهد بود.

در صفحه Request، آدرس بیت کوین شخصی شما مجموعه ای از اعداد و حروف است که با عدد “۱” شروع شده و زیر کلمه Address نمایش داده می‌شود. آدرس نمایش داده شده را همان جایی که رمز کیف پولتان را ذخیره کردید، ذخیره کنید. برای انجام این کار روی گزینه copy در سمت راست آدرس کلیک کنید.

 

نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com

توجه: در صورتی که می‌خواهید از طریق تلفن همراهتان، انتقال ارز را انجام دهید، باید از کد QR که بالای همین بخش قرار دارد استفاده کنید.

انتقال بیت کوین درست مشابه با مرحله پیش است. در صفحه Bitcoin Balance، روی گزینه Send کلیک کنید. در بخشی که برایتان نمایش داده می‌شود، آدرسی که قصد انتقال بیت کوین به آن را دارید، وارد نمایید. سپس مبلغ مورد نظر را به صورت دلار یا بیت کوین وارد کنید. سپس نوع هزینه انتقال (Regular، Priority و custom) را تعیین کرده و گزینه Continue را انتخاب نمایید.

نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com

در صورتی که هدف شما از ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com ، خرید بیت کوین به صورت مستقیم از سایت می‌باشد، قبل از هرچیز باید حساب کاربریتان را وریفای کنید. برای انجام این کار، روی گزینه Buy & Sell در صفحه داشبورد حساب خود کلیک کنید. بعد از آن باید کشور، کد کشور و شماره تلفن خود را وارد نمایید. سپس روی Send My Code کلیک کنید. یک کد تایید برای شما ارسال خواهد شد. کد تایید را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید. سپس با قوانین و شرایط سایت اعلام موافقت کرده و گزینه Continue را انتخاب کنید.

نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com

توجه: در حال حاضر تنها افرادی که در ایالات متحده، هند، اتحادیه اروپا، ایسلند، لیختن اشتاین و نروژ زندگی می‌کنند، قادر به استفاده از این قابلیت هستند.

مزایای ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com چیست؟

حال که با نحوه ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com آشنا شدید، نوبت به آن می‌رسد که با مزایای انجام این نوع کیف پول آشنا شوید.

  • برخلاف سایر کیف پول‌های آنلاین، کیف پول‌هایی که در سایت بلاکچین com ساخته می‌شوند، به کاربران اجازه کنترل کامل کلیدهای خصوصی کیف پول‌های بیت کوین را می‌دهد. بنابراین، سرمایه قرار داده شده در کیف پول‌ها، با کیف پول‌های متمرکز و سایر کیف پول‌های مبتنی بر وب مخلوط نمی‌شود.
  • یکی دیگر از مزایای اصلی انجام این کار، سطح امنیتی بالای کیفت پول‌هایی است که در این سایت ساخته می‌شوند. با توجه به سطوح امنیتی مختلفی که توسط com به کار رفته است، در صورتی که افراد نکات ایمنی را به خوبی رعایت کنند، به راحتی می‌توانند از سرقت سرمایه خود جلوگیری کنند.

نکاتی که بعد از ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com باید بدانید

  • قبل از اینکه وارد حساب کاربریتان شوید، یک ایمیل تایید برایتان ارسال می‌شود. شما تنها با تایید این ایمیل قادر به ورود به حسابتان خواهید بود. با وجود این لایه امنیتی، افرادی که آدرس ایمیل و یا رمز عبور کیف پولتان را داشته باشند، قادر به ورود به حسابتان نخواهند بود.
  • برای وارد شدن به کیف پولتان، از Wallet ID استفاده کنید نه آدرس ایمیل. Wallet ID شما شبیه ” ۹۲۶۲۴c2a-af6d-4182-8bdc-c49d3260b1c2″ خواهد بود. Wallet ID در پایین هر آدرس ایمیلی که توسط com برایتان ارسال می شود، وجود دارد.

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال یک کیف پول آنلاین ولی امن هستید، بهتر است که به فکر ایجاد کیف پول بیت کوین در سایت بلاکچین bllockchain.com باشید. چرا که لایه‌های امنیتی مختلف این سرویس به همراه پشتیبانی آن از ارزهای رمزنگاری شده مختلف، تا حد زیادی راحتی شما را جهت سرمایه‌گذاری و نگهداری از ارزهای رمزنگاری شده را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که امکان ساخت این کیف پول برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، وجود دارد. 

  • Minoo Clix

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی